FAQ

Τι θα συμβεί αν η εταιρία αδυνατεί να παραδώση συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου που έχει ζητήσει ο πελάτης;

Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης συγκεκριμένου μοντέλου αυτοκινήτου η εταιρία είναι υποχρεωμένη να παραδώσει άλλο μοντέλο της ίδιας κατηγορίας ή μεγαλύτερης κατηγορίας στην ίδια τιμή.

Με ποιόν τρόπο μπορώ να κάνω κράτηση;

Οι τρόποι για να κάνετε κράτηση ενός αυτοκινήτου είναι οι εξής: Συμπληρώστε την online φόρμα κρατήσεων Μέσω τηλεφωνικής κλήσης Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail Είναι δυνατή η ακύρωση είτε η τροποποίηση μίας κράτησης; Φυσικά. Η ακύρωση είτε η τροποποίηση μίας κράτησης μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Τι είδους ασφαλιστική κάλυψη περιλαμβάνεται στην τιμή;

Στις αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνεται: Ασφάλιση αστικής ευθύνης προς τρίτους – Δωρεάν οδική βοήθεια

Αν αποδεχτώ τη μεικτή ασφάλιση, καλύπτομαι για κάθε ζημιά που μπορεί να προκύψει;

Όχι, υπάρχουν ορισμένες ζημιές που δεν καλύπτονται από καμία ασφαλιστική. Τέτοιες είναι οι ζημιές στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, οι τροχοί και τα ελαστικά. Επίσης δεν καλύπτεστε για ζημιές που προκύπτουν σαν αποτέλεσμα οδήγησης σε ανώμαλο έδαφος, ρυμούλκηση άλλου οχήματος, μεταφορά εκρηκτικών, οδήγηση σε αγώνες κτλ.

Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του οχήματος από επιπλέον οδηγό;

Ναι, επιπλέον οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητο χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Τα μόνα που απαιτούνται είναι να πληρούν τις προϋποθέσεις ενοικίασης και να δηλωθούν κατά την έναρξη της ενοικίασης ώστε να είναι καλυμμένοι από την ασφάλεια.

Υπάρχουν διαθέσιμα παιδικά καθίσματα;

Τα παιδικά καθίσματα, για όλες τις ηλικίες, είναι διαθέσιμα δωρεάν. Είναι απαραίτητο το διεθνές δίπλωμα οδήγησης; Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Το μόνο που απαιτείται είναι μια έγκυρη άδεια οδήγησης με περίοδο ισχύος μεγαλύτερη του ενός έτους.

Υπάρχει ελάχιστο όριο ηλικίας για τον οδηγό που θα νοικιάσει το αυτοκίνητο;

Η ελάχιστη ηλικία είναι τα 22 χρόνια

Υπάρχει η δυνατότητα παράτασης της διάρκειας ενοικίασης του αυτοκινήτου;

Υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της διάρκειας της ενοικίασης του αυτοκινήτου, αρκεί να γίνει έγκαιρη ενημέρωση. (Ειδικά κατά τη διάρκεια της υψηλής τουριστικής περιόδου)

Μπορώ να κάνω κράτηση χωρίς να δώσω προκαταβολή;

Ναι, για να πραγματοποιηθεί η κράτηση δεν είναι απαραίτητη η προκαταβολή.

Μπορώ να παραλάβω και να παραδώσω το αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε σημείο εντός της Κρήτης;

Η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε μεγάλη πόλη του Λασιθίου επιθυμείτε, όπως και στο Ηράκλειο, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Το προσωπικό μας θα χαρεί να κάνει τις απαραίτητες συνεννοήσεις μαζί σας. Για την υπόλοιπη Κρήτη θα πρέπει να υπάρξει συνενόηση.

Υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες που μπορεί να γίνει η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου;

Η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει οποιαδήποτε ώρα του εικοσιτετραώρου, κατόπιν συνεννοήσεως με τα γραφεία μας.

Με ποιόν τρόπο γίνεται η παραλαβή του αυτοκινήτου;

Για την παραλαβή του αυτοκινήτου εκτός των γραφείων μας, θα υπάρχει ένας άνθρωπος της εταιρίας μας, ο οποίος θα κρατάει μία κάρτα με το όνομα σας. Εσείς από τη μεριά σας υποχρεούστε να έχετε την άδεια οδήγησης σας.

Κατά την παραλαβή, υπάρχει η δυνατότητα το αυτοκίνητο να είναι εφοδιασμένο με καύσιμα;

Ναι, υπάρχει. Η μόνη υποχρέωση σας είναι κατά την παράδοση του αυτοκινήτου να υπάρχουν τόσα καύσιμα όσα και κατά την παραλαβή του.

Είναι δύσκολο να βρω πρατήριο καυσίμων;

Όχι. Πολλά πρατήρια υπάρχουν σε ολόκληρη την Κρήτη. Φυσικά οι άνθρωποι της εταιρίας μας βρίσκονται στη διάθεσή σας ώστε να σας υποδείξουν το κοντινότερο στο σημείο που βρίσκεστε.

Ποια είναι η πολιτική της εταιρίας σε σχέση με την οδήγηση εκτός δρόμου;

Τα αυτοκίνητα της cars4rent.gr, συμπεριλαμβανομένων και των τετρακίνητων, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους.

Γίνεται επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παράδοσης του αυτοκινήτου νωρίτερα από το προσυμφωνημένο χρόνο;

Όχι, δεν γίνεται.

Η πολιτική της εταιρίας σας μου επιτρέπει να μεταφέρω το αυτοκίνητο σε άλλο νησί;

Για τη μεταφορά του αυτοκινήτου εκτός Κρήτης είναι απαραίτητη μια γραπτή άδεια που χορηγείται από τη cars4rent.gr Θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι η εταιρία δεν καλύπτει τυχόν ζημιά ή απώλεια του αυτοκινήτου κατά τις θαλάσσιες μεταφορές.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Θα πρέπει αμέσως να καλέσετε την αστυνομία και στη συνέχεια να επικοινωνήσετε με τη cars4rent.gr.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση μηχανικής βλάβης;

Στην ατυχή περίπτωση μηχανικής βλάβης, θα πρέπει να μας καλέσετε και μέσα σε μερικά λεπτά μία ομάδα από έμπειρους μηχανικούς θα βρίσκεται κοντ

Σε περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση του αυτοκινήτου τι θα συμβεί;

Αν χρειάζεστε επέκταση της διάρκειας ενοικίασης του αυτοκινήτου, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε έγκαιρα μαζί μας, ώστε να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση μη έγκαιρης ειδοποίησης θα υπάρξει επιπλέον χρέωση. Πιο συγκεκριμένα, η καθυστέρηση μεγαλύτερη της 1 ώρας επιφέρει χρέωση μίας επιπλέον μέρας.

Οι Συχνές Ερωτήσεις Απαντήσεις σας έλυσαν την απορία?

Εδώ είναι διάφοροι τρόποι για να επικοινωνήσετε μαζί μας

© Copyright - Cars 4 Rent